W AXA IT Solutions przestrzegamy zestawu wartości AXA, które definiują, jakim rodzajem firmy jesteśmy i wyznaczają sposób, w jaki pracujemy. Przestrzegamy ich, aby mieć pewność, że wszyscy jesteśmy po tej samej stronie i współpracujemy na rzecz wspólnego celu. Ważne jest, abyśmy wszyscy, niezależnie od pełnionej roli, rozumieli wartości naszej firmy i identyfikowali się z nimi.
Bierzemy odpowiedzialność i kierujemy się silnymi zasadami moralnymi.
- Myślimy długoterminowo i działamy zgodnie z zasadami etyki, nawet jeśli oznacza to podejmowanie trudnych decyzji.
- Działamy transparentnie, w zgodzie z celami firmy.
- Mamy odwagę zabierać głos i dzielić się naszymi przekonaniami, ale gdy jakaś decyzja zostaje przyjęta, popieramy ją i działamy na rzecz wspólnego sukcesu.
Dodajemy innym sił do działania i szukamy okazji, aby się uczyć i rozwijać.
- Decyzje podejmujemy szybko i pewnie, aby zadania wykonywać zgodnie z założeniami i mieć przestrzeń na innowacje. Wierzymy, że lepiej wykonać coś dobrze na czas, niż perfekcyjnie, ale z opóźnieniem.
- Staramy się myśleć, decydować i działać w prosty sposób – nie utrudniając pracy zespołowi czy partnerom AXA.
- Cenimy informację zwrotną - prosimy o nią, jak i przekazujemy w sposób pełen szacunku.
- Pragniemy się uczyć i rozwijać oraz działać coraz lepiej, dlatego zachęcamy się do tego wzajemnie.
- Wiemy, że trwały sukces może być osiągnięty tylko dzięki inteligencji, wsparciu i dobrej energii wszystkich członków grupy AXA.
- Zdajemy sobie sprawę, że najważniejszą umiejętnością jest współpraca, zarówno dla własnych korzyści jak i dobra całej firmy.
- Promujemy różnorodność i inkluzywność bo jesteśmy przekonani, że różne sposoby myślenia, pochodzenia i doświadczeń są kluczem do sukcesu.
- Rozpoczynamy każdy projekt, proces lub wytworzenie produkt, uwzględniając punkt widzenia partnera biznesowego/klienta.
- Wkładamy całą naszą energię oraz kreatywność w czynienie rzeczy łatwiejszymi i prostszymi partnera biznesowego/klienta.
- Robimy wszystko, aby dostosować się do potrzeb partnera biznesowego/klienta, nawet jeśli czasem oznacza to wyzwanie.